Reklamation / Retur

OBS! SKICKA EJ TILLBAKA PRODUKTER PÅ EGEN HAND, UTAN VÅRT GODKÄNNANDE!

En reklamationen kan göras om tex produkten är trasig eller har fått en transportskada vid mottagandet, eller dold transportskada.

Instruktioner:

    1. Denna instruktion gäller alla typer av returbegäran.
      Vid ansökan om retur ska vi alltid kontaktas innan varan skickas tillbaka. Kontakt ska ske skriftligt till Info@ridetech.se
    2. Vi kommer kontakta dig per e-post med ett besked så fort returbegäran är godkänd. Vi skickar då ut en returfraktsedel via mail till er. I det mailet står även alla anvisningar vad det gäller paketering och tillvägagångssätt för att skicka tillbaka produkten.
    3. Tänk på att alltid skicka produkten i ytteremballage för att inte skada varan.
      Förpacka godset väl för att undvika skador. 
      Bifoga en kopia av ert kvitto i returen och skicka den till oss.
    4. Paketet lämnas in på närmaste DHL-Ombud